barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

knivigt

Kategori: Allmänt

Har en tendens att lägga saker jag inte använder för tillfället i bakfickorna!
Så som lappar, nycklar, mobilen, pennor, knivar osv och sen glömma bort dom!

Som när vi skule luncha en dag och jag ska rätta till byxorna precis när vi ska gå in och märker att jag har en kniv, två spritpennor och en bläckpenna i ena bakfickan... Känns sådär halvbra! Är ju ingen jäkla byggarbetare ;)

Eller alla de gånger jag panikletat efter mina nycklar, eller satt min på min mobil, eller inte kan komma underfund med vart mina komihåglappar tagit vägen... AHA, i bakfickorna såklart!

Så nu ska jag ta fram lappen jag har i bakfickan och kila ner på lagret och plocka fram det som står på lappen!

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: