barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

dumsnut

Kategori: Allmänt

Har ju glömt berätta om ett telefonsamtal igår som va ganska roligt ^^
Snubben från Hanssons Herr (kommer inte ihåg vad han heter) hade ringt och beställt tröjor, detta var tredje gången han ringde:

Jag: "Aica Trading det är Sara"
HH: "Ja, halloj, detta va Hanssons Herr Malmö igen. Förlåt att jag terrar er idag!"
J: "Haha, det är ingen fara!"
HH: "Har du packat den chokladbruna tröjan ännu?"
J: "Nej, det har jag faktiskt inte gjort än, den ligger framme tillsammans med de andra."
HH: "Ta bort den då är du snäll"
J: "Eh, javisst..."
HH: "Min kund ringde... Den JÄVELN hade varit på Ljungdahls i Lund och köpt den istället!"
J: "Nämen, ojdå, det var ju inte bra"
HH: "Näe, jag hade kunnat DÖDA honom när han ringde! Eller, jag menar, ehh, ja..."
J: "haha, ajdå, det låter inte bra"
HH: "Men då kan du plocka bort den?"
J: "Självklart! Gör det med en gång!"
HH: "Och mina andra tröjor?"
J: "Dom skickas imorgon"
HH: "Åh, så bra! Tack så mycket! Ha en fortsatt trevlig dag!"
J: "Tack detsamma"
HH: "Hej då!"
J: "Hej!"

Tyckte lite synd om honom. Vi förlorar ingenting på det eftersom Ljungdahls också är kunder till oss.
Men snubben på Hanssons Herr verkade lite bitter över sin kunds svek ;)
Stackars Hansson! Han betonade verkligen Jäveln och Döda!
hahaha menmen jag hade roligt åt det iaf ^^

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: