barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

dojjor

Kategori: Allmänt

Suck eller?! Precis när jag nästan kommit fram till veterinärstationen för att kunna fråga om Charlies klor (fruktansvärd musik man fick lyssna på btw), så ringer det på godsmotagningen. Vilket betyder att jag får avbryta samtalet (jag var nr 2!) och springa ner!
Självklart hade jag redan hunnit släcka och låsa, så det va bara att tända och låsa upp, ta emot lådan, öppna den och springa upp igen.
Väl uppe för trappen hör jag att det ringer på dörren uppe så blev till att skynda dit istället :P

Gratis motion, ja tackar ja!

Fast lite roligt va det att öppna lådan för den innehöll Baracuta skorna.
En sko av varje artikel och färg.
På följesedeln står det 0,5 par av varje. Det är ju sant! Men tyckte det va lite roligt sätt att definiera det på ^^

Nu ska jag göra back up och hämta in posten och sen kanske jag kan sluta för dagen :D


2,5 par skor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: