barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

sömntuta

Kategori: Allmänt

det är makalöst hur en liten katt kan snarka så mkt!

Måndag idag...
Tisdag imorn...
Clever Sara...

sitter och kollar kläder och funderar på att klicka hem lite hihi
eller så gör jag det imorn kanske
svårt val, svårt val!

behöver också lite nya smycken och lösögonfransar och annat smått och gott!
funderar på en earcuff! tycker det är rätt snyggt faktiskt :)

ja vi får helt enkelt se vad det blir, mste ju som sagt spara lite money till stockholm
nån dag måste jag väl hinna med lite shopping, fast det är iofs inte säkert, men jag hoppas innerligt!
shopoholicen i mig skriker nog lite annars ;)

Ha det!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag vill shoppa, jag börjar drabbas av yrsel och muntorrhet, de främsta tecknen på abstinens... Ge mig en affär med billiga kinatillverkade kläder nu!:P

    2011-03-01 | 07:18:38

Kommentera inlägget här: