barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

men va fasen?!

Kategori: Allmänt

Tror inte det kommer va min dag idag...
Börjar med att Charlie har varit en djävul i natt!
Precis när jag va på väg att somna så skulle han ut, vilket betyder att han ska in 20 minuter senare!
Sen trodde jag att han hade lugnat ner sig så jag somnade gott...
Klockan 1 är det någon som jamar som en tok!! (och det va inte mamma)
Bara det att han jamar av ingen anledning, han ville inte gå ut, inte ligga på magen, det va öppet till hans rum, han hade mat...

Det va som att han ville säga "Ey yo, hörrni, jag är faktiskt vaken här lixom?! Fett orättvist eller?! Tycker att ni också ska va vakna!"

Ja, sen när vi ska åka så är det typ storm och snöblandat regn, KUL!
Sen på jobbet spiller jag youghurt på min poncho :(

Sen kommer jag på att jag inte tog nån parfym på mig idag, och tänkte att det inte gör så mkt.
Men när jag började sminka mig så hittade jag en liten parfym i min sminkväska (sminkar mig alltid på jobbet eftersom jag är för trött på mornarna) så jag sprutar på mig lite...

Fy FAN!!! den luktar asäckligt!!
Så nu sitter jag här och luktar gammal tant parfym :(

BUHU! jag vill bara gå och lägga mig igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: