barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

lovely

Kategori: Allmänt

Tillbaka från långlunch för ett tag sedan!
Lunchade på East med syster, mumsigt!
Sen blev det snabbis på stan. Hittade en kavaj från Diesel på Modefabriken. Lite rockig, typ, skitsnygg ;)

Sen va det dags att ta bussen tillbaka och passade på att smita in på Orion för att hitta nåt till kaffet.
och då måste jag bara fråga mig själv:
VARFÖR HAR JAG INTE ÄTIT MACARONES FÖRUT???

Så underbart goda! Bara smälte i munnen.
Har trott att dom vart väldigt överskattade med det va dom sannerligen inte!
Köpte en choklad, hallon och vanilj. Vaniljen va inte fantastisk (smakade ganska mkt mandelmassa) men dom andra två! Mmmmmm....

Hur gott som helst ju! ^^
Jag är typ i extas
Va tvungen att äta upp alla tre (dom va ganska små) på en gång haha

Och nu ska jag fortsätta jobba!

Ha det!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: