barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

en sak till

Kategori: Allmänt

okej det blev inte nattinatti direkt!

funderar fortfarande på om jag ska göra en liten tatuering eller inte?!
Kommer jag ångra mig?
Vart ska man ha den utan att den syns allt för mkt?
har tänkt lite på att kanske ha en på insidan av fingret (alltså liksom mellan fingrarna)
men det gör säkert svinaont?
:S

Vad tror ni?
Släng gärna in en kommentar ;)

NU ska jag inte skriva mer idag, jag lovar!

Bilder från Tattoologist

 


Kommentarer

  • Lonnis säger:

    Snyggt men aj aj aj, gör ju ont att bara se på bilderna:P jag tycker det är skitsnyggt att ha i nacken och så kan man dölja med håret om man vill, är själv sugen på att göra fåglar där, du vet sådana som är så långt bort att dom ser ut som V:n eller på skuldran, men det är ju väldigt vanligt så vill man sticka ut lite är ju fingret bra:P eller kanske mellan skinkorna det är nytänkande!;)

    2011-02-22 | 10:48:38
  • Sara säger:

    Det gör nog ganska ont, och även om det är på en dold plats så är den ganska svår att dölja (Tänker på arbetsintervjuer ody.) men det är snyggt! :)

    2011-02-22 | 14:57:48
    Bloggadress: http://sarasordiskrift.blogg.se/

Kommentera inlägget här: