barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

AP order

Kategori: Allmänt

alltså inte som i apa utan som i Alan Paine...

Godmorgon!
Fast egentligen skulle jag inte säga god, utan bara morgon!

vart en liten rolig sak imorse iaf:

Typ tio i 8 ringer telefonen här på jobbet och jag trodde att det kanske va pappa som ringde sså tidigt, eller möjligtvis ulla. Men det va det inte, utan det va Claes. Snubben på företaget vi delar kontor med.
Han undrar om jag inte kan sätta på kaffemaskinen för dom hade nämligen en krissituation eftersom dom inte hade kaffe hemma och dom behövde koffein NU!
Och jag svarade att kaffemaskinen redan va på! (vad tror han liksom?! att jag suttit här hela morgonen utan att få kaffe i mig?! Dahhh!)
Så tio min senare kom han och hans sambo och drack lite kaffe!

Det va ju tur att han ringde innan, vår kaffemaskin tar säkert hela 2 minuter innan den blir klar nämligen...
Dom måste vara extremt beroende av koffein... ;)

Vår lille nespresso fick jobba hårt i morse!
(den gör förövrigt supergott kaffe, har sån både här på jobbet och hemma, superbra!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: