barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

nu håller vi tummarna!

Kategori: Allmänt

Ska titta på en lägenhet idag, på Tullen :)
En bekant, Simon, va så snäll och hörde av sig om den!

Och sen fick jag även svar om att jag är välkommen på visning av en lägenhet i Villastan på torsdag också :)
Plus att jag har mailat ett par till som jag hoppas att jag kan titta på!

Håller tummarna att jag kommer hitta något snart :)

Verkar som om det främst finns tvåor ute nu, men jag tror det är ganska skönt att ha lite större :P
Dock blir ju hyran något högre, men jag känner att jag skulle klara av det :)
Har väl ett max på ca 4200 kr/mån.

Ha det!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jaaaaaa tullen! Var på tullen? Vi kanske blir grannar ;)

    2011-08-16 | 10:13:38
    Bloggadress: http://sarasordiskrift.blogg.se/
  • Sara säger:

    Isaks bror bor också på tullaliden, fast lite högre upp och han säger att man inte störs av vägen alls. men det är klart, är man inte van att bo i stan så kan man nog störa sig lite på det.. Och sedan går det ofta med bussar från tullen så det går fort att ta sig ner till stan :)



    Jag skulle tycka det var askul om du flyttade till tullen! Girlsnight all nights!! ;)

    2011-08-17 | 11:57:22
    Bloggadress: http://sarasordiskrift.blogg.se/

Kommentera inlägget här: