barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

klagoinlägg!

Kategori: Allmänt

Haft en HELVETESDAG på jobbet idag!
och ja, jag får skriva det såhär på nätet för jag bryr mig inte ett skit om nån av min arbetsgivare skulle läsa detta!
den ena är min pappa och den andra är hon som förstörde min dag...

Började halv sju imorse, slängde i mig lite frukost och började jobba med att packa ordrar för att dom skulle kunna gå med godset..

Och det första man får höra är att man gör fel, bara fel, hela tiden, vad man än gör
Och har gjort fel under hela året...
Kan inte gå in i detalj på vad, orkar inte skriva så mkt, men hur fan ska jag kunna veta saker jag inte fått någon information om?!

Man gör aldrig rätt och får aldrig någon uppskattning för det man gör, man får bara höra när man gör nåt fel (även om man inte gör nåt fel)
Man får inte jobba för snabbt, inte för sakta, inte packa för lite, inte packa för mycket
Jag ska veta allt och kunna allt, detta utan att ha fått någon som helst information eller att någon har visat...

Suck, ursäkta att jag klagar, men vad ska man göra...
Bara ta skiten, bryta ihop (vilket jag gjorde, haha, började lipa på lagret sen) och komma igen!

Tycker egentligen att jobbet är roligt och därför känns det så jobbigt när andra människor förstör så mkt och stjäl ens energi hela tiden...
till slut orkar man inte mer!

jajaja..

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: