barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

kanske kaffe hjälper?

Kategori: Allmänt

Blir ännu ett depp-inlägg detta...
Hade ingen bra natt inatt, och ingen bra morgon imorse. Kände mig helt maktlös och värdelös!
Varför ska man gå till ett jobb där man mår dåligt vissa stunder och ändå inte gör rätt...
Det blev en del tårar innan jag pallrade mig iväg. Kan ju inte skita i det heller, för jag måste ju ändå vara där..

Ni som inte är så insatta, tror väl att jag inte kan ta en gnutta kritik. Men det kan jag!
Bara det att en del kan säga det med sådan underton att man känner sig totalt värdelös och som den minsta människan på jorden..

Så, ja, min morgon var ingen höjdare direkt :)

Hoppas bara det går bra idag, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra :P

Ha det!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Sara jag hör att du behöver både en chokladmuffins, en bärmuffins och en kopp te:) Holsljunga klockan sju, kom om du känner för det:)

    2011-08-11 | 11:43:23

Kommentera inlägget här: