barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Allt på en gång

Kategori: Allmänt

Först va det ingenting, ingenting, ingenting...
Och nu har ajg istället svårt att bestämma mig för jag har olika val!

Hyresvärden för lägenheten i Villastan ringde precis och undrade om jag fortfarande var intresserad, det lät som om jag kunde få den om jag ville...
Dock är det ju så här att jag hellre vill ha den på Norrmalm. Den hyresvärden skulle höra av sig idag, så jag vill inte tacka ja till den andra innan jag fått besked till den på Norrmalm.
Men om jag inte får den, så vill jag ju ha den i Villastan, men det finns ju risk att han vänder sig till nån annan om jag inte svarar tillräckligt snabbt!
Nackdelen med den i Villastan är ju att badrummet är minipyttelitet...

Sen är det ju den på Tullen, som också är väldigt fin, men ligger långt från stan..
Den verkar det också som om jag har möjlighet att få om jag vill :S

haha tokigt vad det skulle köra ihop sig nu då!
och "synd" att alla är så fina, hade vart lättare att bestämma sig annars!

Jaja, vi får se hur detta slutar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: