barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Färdig!

Kategori: Allmänt

Jag är klar med det jag ska göra!
Pappa har inte kommit tillbaka...

Så jag sitter och läser modetidningar!
Köpte ELLE och Chic (har aldrig läst den men den va faktiskt ganska trevlig, och billig!) och hade med mig Plaza Kvinna och Damernas Värld. Så nu är jag fullproppad med de senaste trenderna haha ;)

Har jobbat ganska långsamt idag och tog hyfsat lång lunch, men blev ändå klar snabbt :P
Känns att man börjar komma in i det nu och man ser nästan framför sig vilka som ska stå bredvid vilka och hur man ska lägga upp det hela.
Synd att det är sista stället bara! Ska ju inte ställa upp väskorna nån mer stans efter denna helgen :P
Fast det är ganska skönt också! ;)

Nu ska jag fortsätta bläddra i mina tidningar och dricka av min Bonaqua Stilla!

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: