barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

tröttare än tröttast

Kategori: Allmänt

I'm in stockholm biatch!
...again...

Gårdagskvällen var lyckad!
Tack alla <3

Ligger i sängen på hotellet och funderar på om man kanske skulle hoppa in i duschen. Eller inte hoppa, det är jag för trött för.
Somnade väl runt tre inatt. Hade tänkt sova till nio men halv åtta bestämde charlie att han ville gå ut och därför väckte han mig...
30 min senare skulle han in igen!
Jag var inte så glad på honom!

Sen blev det till att packa i racerfart och klockan 12 satt vi i bilen påväg mot S.
Behöver jag säga att mitt huvud inte mådde så bra just då?!

Kom upp till kontoret vid typ halv 5 och packade in och ställde upp alla väskor och slutade jobba ca halv sju :P
Nu har vi ätit, på hotellet för varken pappa eller jag orkade gå ut, och nu känner jag mig nästan död...
Imorn blir det upp tidigt också! :/
Nog bäst att jag snart kryper ner för att sova :)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: