barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

taggelitagg

Kategori: Allmänt

har städat min garderob idag, välbehövligt!
Dock ser resten av huset ut som hej kom och hjälp, och det kommer ju folk hit ikväll :S
Men äsch, dom bryr sig nog inte och om dom nu skulle göra det så är det deras problem!

Håller på att göra mig iordning nu, blir utgång ikväll :D
Grisus, korvsi, lonney och mattias kommer hit innan, och jag insåg för en timme sen att jag verkligen har NOLL att bjuda på! Därför slängde jag ihop en kladdkaka, hihi

nu måste jag fortsätta fixelidixa mig!

Ha det! 

Kommentarer

  • kornelia säger:

    hahaha, ofta du bara "slänger" ihop en kladdkaka! hihihihi du är gullig :)

    2010-09-25 | 17:44:55
    Bloggadress: http://korneliap.blogg.se/

Kommentera inlägget här: