barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

tacksamt?!

Kategori: Allmänt

fick sån himla lust att städa idag, alltså inte dammsuga och sånt där tråkigt, utan liksom plocka iordning och organisera!
tänkte att jag kunde ta itu med vår bastu (som inte är bastu längre utan förråd)
jag satte på asbra musik (Hits for kids 1)
upptäckte sen att nästan allt som fanns i bastun är sofias grejjer!!!!!
som jag inte har en aning om vad jag får göra av eller med!!!!

KÄNN MIN FRUSTRATION! 

sen gick liksom städlusten ur mig...
tror jag äter istället!

Ha det!

Kommentarer

  • Lonney the ponny säger:

    Shit, här sitter jag i min ensamhet och funderar på om sara kanske har uppdaterat sin blogg med något kul, och så har du typ bloggspamat, bra sara fortsätt så, förresten när jag drabbas av sådan där städlust så brukar jag sätta mig ner en stund tills det har gått över;)

    2010-09-04 | 15:54:50
  • Anonym säger:

    bara bra saker finns det i bastun;)

    2010-09-05 | 16:47:49

Kommentera inlägget här: