barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

silver

Kategori: Allmänt

NU, är jag färdigpackad! Så himla skönt. Ska bara packa ner datorn och laddarna och sen är allt fixat och klart, hoppas jag :S
Duscha måste jag göra också!
Åker supertidigt imorn bitti, typ kvart i sex...
Skulle egentligen åkt idag, men eftersom alla prover inte kom så fick vi avboka en del kunder och sen för att slippa stressa idag med att packa in allt i bilen så bestämde pappa att vi åker imorn :P

Vet inte riktigt hur det ska bli, har blandade känslor. Det är ju gött att bo på hotell, och det är nytt och spännande. Dock kommer det antagligen bli ganska mycket jobb och slit! men det blir nog bra.. :P
Men kommer inte hinna shoppa nåt :( Och det är TRÅKIGT! Älskar stockholm annars, många kuliga affärer! Hoppas på att det kanske blir lite tid över, eller kanske iaf nästa gång :)

Fick nämligen reda på hur jag ska jobba de närmaste veckorna:
Onsdag 15/9 Stockholm
Mån 20/9 - Lördag Hemma
Söndag 26/9 Stockholm
Onsdag 29/9 Hemma
Torsdag 30/9 Malmö
Söndag 3/10 GBG
Måndag Hemma!

Kommer bli en del bilåkande de kommande veckorna... :P

jaja nu måste jag fixa det sista!

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: