barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

molnigt!

Kategori: Allmänt

nu har solen gått i moln! dålig stil eller?!
Jag har gjort en ost- och skinkpaj som antagligen blev helt misslyckad. Fick för mig att det kunde vara en jättebra idé att blanda i lite oregano, hela pajen är grön... Inte så aptitligt om jag får säga det själv!

För att raskt hoppa vidare till en annan sak så har jag börjat fundera på nåt som jag aldrig trodde på att jag skulle fundera på! Nämlgen bartenderutbildning!
Elin har frågat förut om jag inte vart sugen på att dra utomlands och gå på bartenderutbildning men jag har aldrig vart så sugen på det. Dom flesta känns så oseriösa!
Dock blev det så en dag att jag srfade runt lite och hittade Grythyttans bartenderutbildning, och den låter väldigt bra må jag säga, lite mer classy ;)

Kan jag bli den som får betalt för drinkar eller passar jag bäst som den som betalar dom?
Ja, detta tål att tänkas på ordentligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: