barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

hungrig :D

Kategori: Allmänt

jag börjar känna mig lite smått hungrig :D detta är fantasktiskt!!! hahaha
Sitter och väntar på att Lonney min ponney ska komma hit en sväng, kommer bli nice att träffa någon nu när jag varit så isolerad ;)

Jag kan inte vara hemma och sjuk för jag gör verkligen ingenting!!!!
Kom på mig själv att jag blev irriterad för att de stora bloggerskorna inte uppdaterar tillräckligt ofta, ja men vad konstigt Sara när du har kollat deras bloggar 5 gånger bara IDAG!!!
Eller när man tittar på samma Christine och Vänner avsnitt som gick igår (ja jag såg samma avsnitt igår och idag på tv, tro det eller ej)

Nä, imorn får jag ta mig ut i civilisationen igen oavsett om jag ska spy mig igenom den ;) hehehe

tralalalala när kommer elin? när kommer elin?

Ha det!

Kommentarer

  • Lonney din ponny säger:

    Hihi tur att jag dök upp så att du fick lite onyttigheter att kräkas upp istället;)

    2010-09-02 | 11:35:44
  • Linusmoa säger:

    I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

    2011-03-24 | 10:34:52
    Bloggadress: http://linusmoa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här: