barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

home sweet home

Kategori: Allmänt

Hemma igen! Trött som as, trots att jag sov en stund i bilen hem ;)
Blir att ladda om batterierna för en förmodligen hektisk arbetsdag imorn. Hade tydligen kommit in Alan Paine, vilket betyder att jag har fullt upp!
Sen på torsdag morgon bär det av mot Malmö för uppställning av väskorna än en gång...
Kommer bli jättelkul! Eller inte...
Eftersom min käre far frågade i måndags om jag trodde att jag kunde ställa upp väskorna själv, för han hade tänkt spela lite golf!
Vad f*n ska man svara då?! Han har ju liksom redan bestämt det! Så det va bara att le och säga: Ja, men visst kära pappa klarar jag det!

Men ska iaf gå en sväng på stan på fredag, bränna pengar och må lite bra :) Fast det är ju iofs inte jättekul att gå på stan själv...
HAHA fuck, vad negativ jag är!!

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: