barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

blondie

Kategori: Allmänt

vart och klippt mig nu i svenljunga. Blonda slingor blev det också så är mycket ljusare nu :)
Blev en aning trött av att sitta där, tog nämligen 3,5 timmar och eftersom jag inte gillar när någon pillar i mitt hår så... Ja, ni fattar :P
Men vill man bli fin får man lida pin!

har även kommit fram till att jag inte kan gå själv på stan. Det resulterar bara i impulsköp! Fina sådana iofs!
Jag tror det är så att när man går med någon annan på stan så tar man sig tid att titta på sakerna och tänka över och man kan fråga någon annan. Går man däremot själv så känns det jättedumt att gå runt och prova och känna hur länge som helst, och jag känner mig alltid så uttittad!

Menmen, mina 40 minuter på stan (varav 25 på resecentrum) resulterade alltså i ett par långa skinnhandskar till höst/vinter, en halsduk, ett par knästrumpor och ett par örhängen.
Tjejen på Details var nog nöjd med mig iaf. På ca 2 minuter handlade jag för 680 kr. :P

btw, tagga för imorn ;)

Ha det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: