barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

1 september var då det hände!

Kategori: Allmänt



                                                       

Jaha, då blir man ett år äldre idag då :P KUL :) eller, tja... Tycker inte det är så stor skillnad faktiskt^^
Hade dock kunnat tänka mig att bli lite frisk snart!!!!!!
Har knappt kunnat äta på 2,5 dygn nu :(
Spydde i måndags och har mått jätteilla sen dess. Tyckte det känndes bättre igårkväll men tji fick jag! Imorse var det lika spyfärdigt igen. Dock spydde jag inte som tur va, jag HATAR att kräkas!!!!

Men men, det är iaf min födelsedag idag :D wohohooooo!
dock utan tårta, och jag får se om jag kan äta så mycket mat överhuvud taget idag...
Får ta igen det till helgen sen istället :D

Blev väckt med te och smörgs på sängen iaf, och många paket :D
Detta va vad jag fick:
Pocketbok
Pyjamas
Kökshanddukar ("Det är bra att ha när du flyttar hemifrån" citat från mor min)
Badlakan (samma citat här)
Friskis kort
Jättefin skjorta från Twist&Tango
Presentkort på Change
ELLE-prenumeration

 

 


Ridskor

Fick nästan allt jag önskade mig (förutom mobil och presentkort på designtorget) så jag är nöjd :D

Ska börja fundera ut om jag ska ha nåt kalas också, men vet inte riktigt hur och när. Funderar på lite mat, vin och chill här hemma och sen buss in till stan och gå ut en sväng. Dock vet man ju inte riktigt vad de andra vill göra :P
Sen är det nog inte så många som kan komma heller, de flesta har ju tagit sitt pick och pack och lämnat staden om vi nu ska uttrycka det så ^^

Jajaja det löser sig nog :D
Nu ska jag fortsätta med min födelsedag och hoppas att mitt illamående snart går över :)

Ha det!

 

Kommentarer

  • Kornelia säger:

    JAG KOMMER JAG KOMMER JAG KOMMER!!!!

    2010-09-01 | 16:20:52
  • lonney säger:

    JAG MED JAG MED JAG MED å egentligen är det ju jag å korre som är viktigast ellerhur?!

    2010-09-01 | 16:37:25

Kommentera inlägget här: