barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

totally ensam

Kategori: Allmänt

Eller ja, Klajjan är på lagret också men är uppe sitter jag helt ensam!
Pappa är på väg till Stockholm och jag håller ställningarna på jobbet...
SUPERKUL!
Speciellt när det blir fel eller när man stöter på problem och jag inte har en aning om hur jag ska krångla mig ur dom, och käre padre doesn't answer!!!

Yey, älskar minismå företag med två anställda, ingen av dom är här och jag som timanställd, relativt ny, ska fixelitrixa med packning, fakturor, missnöjda kunder, nöjda kunder, tröga kunder, artiklar som inte finns, artiklar som finns men inte borde finnas etc etc
Ja, ni fattar ;)

Annars är det ganska bra, kaffet smakar gott iaf, än skär sig inte mjölken trots att den är två dagar gammal, huvudvärken håller sig på måttlig nivå, taggar inför fredag, äter läkerol (Eucalyptus-smak som jag "lånat" ur Ullas låda)... ;)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: