barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

shoppshopp

Kategori: Allmänt

ca 3000 kr fattigare, men mycket nöjdare är jag nu :)
Snabb shopping va det imorse, hann tyvärr inte gå i alls många affärer. Fast det kanske va tur, för då kan jag säga att det snarare hade vart 5-6 tusen brännt :S ;)

Hittade iaf:
tröja (frk)
topp med spets (hm)
volangväst (hm)
linne (monki)
skor (vagabond)
två halsband (designtorget)
tesilar (designtorget)
te (designtorget)
och en ring från en iten butik som hette Olika

Bara basic saker, men det är sånt som behövs!
Sen måste jag ju säga att Designtorget är en av de bästa affärerna nånsin! Så mycket roliga saker, och framförallt smycken! Skulle kunna tänka mig att köpa nåt av allt där inne, men det går ju tyvärr inte :/

Nu ska jag ta det lite lugnt, har jobbat klart nu. Kanske ta en dusch, kolla lite tv. Softa helt enkelt :D

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: