barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

la roche

Kategori: Allmänt

"hemma" på hotellet igen efter att ha käkat på La Roche :) Mycket trevlig tapasrestaurang! Dock var servitören okunnig och lite smått otrevlig, vilket gjorde min pappa lite irriterad. Dom som träffat min far vet att han lätt blir irriterad om något är fel, och han drar sig oftast inte för att visa det ;)

men gott va det! Åt som ett djur, varken pappa eller jag hade ätit någon lunch så båda var halvdöda och utsvultn när vi kom dit. Nu mår jag nästan illa för att jag ätit för mycket :P
Drack gott vitt vin också och en mindre god kaffedrink. Vanilla coffee hette den och var supersöt, och ven ganska stark. Ingen höjdare direkt :P

Ska nog sova snart, kul en fredagskväll eller hur?! ;)
Men sov så dåligt inatt och behöver ta igen lite sömn :)

Ha det!

Kommentarer

  • Berohio säger:

    Interesting site. Worth the visit!

    2010-12-14 | 21:17:24
    Bloggadress: http://berohio.blog.ca

Kommentera inlägget här: