barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

hunting

Kategori: Allmänt

Tycker det är så roligt att det ingår i jobbet att man måste vara överdrivet trevlig 8.30 på morgonen då en kund ringer och är otrevlig utan anledning!
Plus att han pratade så tyst att jag inte hörde vad han sa, samt att han inte presenterade sig!
Okej lilla gubben, du kanske har en dålig start på dagen, men låt inte det gå ut över mig!

Och sen när en annan kund ringer och frågar exakt samma fråga som hans kollega ställde när han var här 20 min tidigare. Tror dom att jag kommer ge ett annorlunda svar om man ställer frågan tillräckligt många gånger kanske?
Funderar på att göra det om dom frågar igen :P
Säga nåt helt random och se hur dom reagerar!
Dom små nissarna!

Nu ska jag lägga in order så att vi kan skicka massa kläder idag :P

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: