barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

heltäckningsmatta

Kategori: Allmänt

gick upp oförskämt tidigt idag, 5.30, och har sovit ca 4 timmar inatt...
inte så bra kan jag säga
varför vi åkte så tidigt var för att mammas bil är på sevice, vilket gjorde att vi skulle skjutsa henne till jobbet, vilket gjorde att pappa och jag kom 1,5 h tidigare än vanligt till vårt jobb!
Behöver jag säga att jag var som en zombie?!

Iaf så frågade jag pappa om det va nödvändigt att jobba direkt eller om jag kunde få sova en lite stund.
det fick jag
Så i en och en halv timme var golvet, mellan mitt skrivbord och väggen, min sovplats. Ganska ok faktiskt, eller ja, benen hade ju somnat och min rygg va typ stel som en pinne, men annars va det bra.
Och jag är piggare nu ;)

ha det!

Kommentarer

  • bizz säger:

    hahaha, det va det roligaste jag hört!!! Ser det framför mig :)

    2010-10-20 | 18:47:31

Kommentera inlägget här: