barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

hejsan shoppsan

Kategori: Allmänt

hemma från stan nu :)
blev en del shopping idag också, vill knappt veta vad jag gjort av med den här månaden enbart på shopping :S
Men det är ju skojsigt med nya fina saker i garderoben ;)

Detta blev resultatet från dagen:

Pumps i "sammet" från Din Sko
Skjorta från Twist&Tango, Modefabriken
Klänning från Faith
Strumpbyxor från Lindex
2 BH från Change
Pärlörhängen från Idé Guld

Ja det va nog det, och vips är man lite mer än tvåtusen kronor fattigare (trots att jag använde presentkort på både örhängena och bharna) ;)

Men som sagt, jag gillar skarpt nya grejer i min garderob!! 

Nu ska jag dricka kaffe :)

Ha det! 

Kommentarer

  • Emreiben säger:

    Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

    2012-01-20 | 11:40:49
    Bloggadress: http://emreiben.blog13.com

Kommentera inlägget här: