barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

f*ck GB

Kategori: Allmänt

och inte glassen då, såklart, jag gillar ju glass liksom!

Men f*cking j*vla Engelsmän!!! Dom verkar göra allt för att vi ska få massa problem som gör att man blir fullkomligt vimsig i bollen.
Comgcot är märkta Kelgcot, Kelgcot är märkta Comgcot, vissa är märkta både comgcot och kelgcot...
Och packa kan dom inte heller! Huller om buller!
Nä, jag och klajjan funderar på att dra ner och visa vart skåpet ska stå, eller ja, iaf hur man packar kläder rätt och hur man får iväg dom i tid till Sverige!

Hm, ja det va nog allt jag hade på hjärtat för stunden :P
Eller just det!
Har nog bestämt mig för att försöka hitta den där tigerklänningen någonstans, tror att den vill bli min
fast den är ju lite många pengar... 2 med tre nollor...
men den är ju så fin...
Jag får suga på karamellen ett litet tag till :)

Ha det!

Kommentarer

  • Sverrediana säger:

    Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

    2011-04-04 | 12:47:11
    Bloggadress: http://sverrediana.blog16.com

Kommentera inlägget här: