barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Körsbärsklubba

Kategori: Allmänt

Tog lång lunch idag!
Har ändå inte så mkt att göra...

Fast egentligen har jag det :(
Ska ställa iordning i offerten (showroomet), alla väskor ska upp igen.
Alltså alla väskor som jag en gång redan ställt upp där och sedan packade ner därifrån ska nu upp igen, tillsammans med andra väskor som tillkommit!

För många väskor, för liten yta!
Kommer se jättefult ut eftersom jag måste knö ihop dom så jäkla mkt!
Men satsar nog på ett skinn-rum och ett PU-rum eftersom skinnet helt klart är snyggast ihop :P

men gud vad jag tjööööötar!

Nu ska jag ringa Victor på Wassens i GBG och höra när dom vill ha sina grejjor!

(Förresten tycker jag att han är jättelik Daniel Westling, iaf i profil, eller ja, kanske inte jättelik, men vissa drag... eller ja, skit samma!)

Ha det!

Kommentarer

  • GUESS WHO?! säger:

    - skönt med långa duschar!

    2010-11-25 | 13:32:03
    Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/
  • brunettlonney säger:

    du e med på bild på min blogg, det kan du ju fördriva tiden med:)

    2010-11-25 | 15:46:09
    Bloggadress: http://elarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: