barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

hihihihihihihihihi

Kategori: Allmänt

om ni inte kikat in på Tjuvlyssnat.se så gör det, det är lite skoj faktiskt
dock uppdateras den inte så ofta tyvärr

Men här är tre som jag skrattade åt länge igår:

Ja, hur är det egentligen med där, Lars-Åke?

Konditori, Vansbro

En familj sitter och fikar. Sonen ~5 pratar högljutt med sin mamma ~35.
Sonen: Du har en snippa och jag har en snopp!
Mamman: Försök att prata lite tystare, gubben.
Sonen: Pappa säger att han har en snopp, men jag har sett den och det är faktiskt en snippa! Eller hur pappa?!
Mycket pinsam tystnad runt bordet.


Final destination

Gröna linjen mot Hässelby

Kostymklädd man ~35 talar i mobiltelefon. Det låter som ett viktigt jobbsamtal.
Mannen: Då säger vi så, jag omkommer nästa vecka. Nej! Återkommer! Jag återkommer!
Panikslaget lägger mannen på och stirrar ut genom fönstret.


Voldemort for president

Buss, Trollhättan

Fyra killar ~17 sitter och diskuterar Harry Potter men de har problem att komma på vad den nya filmen heter.
Kille 1: Det är något krångligt… (Han är tyst en stund innan han utbrister) Just det ja! Harry Potter och Dödsrepublikanerna var det ju!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: