barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

hell yeah

Kategori: Allmänt

Idag är det 25:e, vilket typ betyder klirr i kassan!!
Och detta tror jag vi firar med pizza till lunch :D wohohooo
Asbra också eftersom klajjan går ut och köper till mig med, så behöver inte ens ut och frysa ;)

Tomorrow it's gekås biatches!!
Egentligen behöver jag ingenting, kanske kan hitta nån julklapp eller så...
Trots det känner jag på mig att det kommer gå åt ett par hundra ändå (läs mer än ett par)

Just det... Jag ska köpa alluminium-former också, till mor min! KUL! JÄTTEKUL!

och jullan om du läser detta (A) du ska med hoppas jag och jag tänkte höra hur du åker från stan och vilken tid ;)
hihihi lite busigt att kommunicera såhär, lixooom! :O

Kommentarer

  • Lucke säger:

    Hejsan, vad göres? :)

    2010-11-25 | 10:54:40
    Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/
  • jullan säger:

    typ JÄTTEbusigt!! busigaste ever liksom. jag åker från stan när ni jobbande kvinnor har slutat jobba era jobb! in other words - call my name n i'll be there:D

    2010-11-25 | 11:34:40
  • jullan säger:

    jag är SÅ internationell. jag är SÅ ball.

    2010-11-25 | 11:35:01
  • Humanitarian säger:

    thank-you for the good and valuable information on your site

    2011-01-24 | 10:25:46
    Bloggadress: http://humanitarian.blogimagine.com

Kommentera inlägget här: