barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Det minsta man kan göra

Kategori: Allmänt

är att skänka en tanke till den lilla tjej som igår avled efter en ridolycka...
Som hästtjej känns det ännu mer betungande och jag vet att vi är många som tar upp detta både på
bloggar och facebook en dag som denna.
Även om det inte hjälper någon av de inblandade att jag skänker dem en tanke så känns det bättre för mig
att veta, eller iallafall hoppas och tro, att människor skulle göra samma sak om det varit jag som varit involverad.

Vila i frid <3

Kommentarer

  • elin säger:

    Det är konstigt att man blir så illa berörd, men det är väl bara för att vi har så lätt för att sätta oss in i situationen. Jag hoppas att ingen känner någon skuld för att denna hemska olycka inträffade.

    2010-11-16 | 10:42:00
    Bloggadress: http://elarssons.blogg.se/
  • jullan säger:

    instämmer.

    2010-11-16 | 20:17:55

Kommentera inlägget här: