barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

caffe latte

Kategori: Allmänt

Ikväll blir det bio med hetaste bruden ;)
Harry Potter och dödsrelikerna del 1, så klart!
Hoppas den är bra, har hört (läst) att den ska va seg, men konstigt liksom
när allt händer i slutet av boken...

Men jag tror den är bra ändå, hallå, det är ju Harry Potter liksom!

Funderar bara på hur jag ska hålla mig vaken, som tur är det
den tidiga föreställningen vi ska gå på.
Men jag mitt smartass väntade för länge med att köpa biljetter så vi sitter LÄNGST FRAM!
Hej hej nackspärr. Men elin sa att det inte gjorde når för hon har redan nackspärr ;) tihi

nu ska jag börja jobba på riktigt, har typ bara latat mig hitills ;)

Ha det!

(och ja jag vet att bilden är från fel bild! LURING! liksom...)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    asså nackspärr är ju det nya heta.. åh shit vad lurigt med bilden, jag blev typ heeelt förvirrad!

    2010-11-19 | 10:41:09
  • harrypotterkompisen säger:

    asså nackspärr är ju sååå det nya heta! Åhh shit va lurig du va med bilden, jag blev heeelt förvirrad! see ya tonight puppy

    2010-11-19 | 10:43:48
    Bloggadress: http://elarssons.blogg.se/
  • lonney din honney säger:

    är det inte läskigt att anonym å harrypotterkompisen har skrivit typ samma sak??

    2010-11-19 | 11:51:22
    Bloggadress: http://elarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: