barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

update

Kategori: Allmänt

Har varit mycket dålig uppdatering i helgen. Detta beroende på att min blogg inte är särskilt stor, alltså att jag inte bryr mig så mycket, men också eftersom vi har haft jubileum med Suo och jag har dragit på mig världens förkylning...
Jubileumet var nice!
Förkylningen inte lika nice...

Har dansat som en galning både fredag och lördag, det gäller ju att dra igång alla torrbollar ;) Folk måste trott att vi va antingen aspackade eller typ utvecklingsstörda...
Jag kan meddela att vi varken va det ena eller det andra, vi va bara vi :D Och kul hade vi!

För det är så det ska va!

Nu ska jag plugga matte och sen göra historia :( Buhuhuuu, stackar mig!
Dock är det bara 17 dagar kvar till studenten, varav typ 11 skoldagar! (vet inte riktigt hur vi går sista veckan, kanske är ännu färre skoldagar :S) 
Börjar fasen bli lite nervös, känns så himla konstigt att jag ska sluta skolan efter så många år!
Menmen, jag är ju inte precis den första som tar studenten i världen så det ska väl ordana sig för mig också!
 
Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: