barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

tralala

Kategori: Allmänt

ägnar mig åt min nya drog, dåliga bloggserier som Bella&Tyra Show och Glamourama...
Någon som har liv att sälja? Jag är desperat!

Läser också typ alla olika bloggar jag kan komma på...
Kom på mig själv med att tänka att va fan håller jag på med?! Vad är det som är så kul att läsa om
någon annans liv?! Alltså, varför bloggar man? Jag gör ju det själv, och jag gör det trots att det endast är ytterst få som läser min blogg... Varför blogga och varför läsa andras bloggar??
Jag skulle ändå aldrig skriva något extremt privat och det gör ju ingen annan heller... Är det så att man så gärna vill ha bekräftelse att man måste dela med sig av sitt liv samt läsa om andras liv för, ja för vilken nytta då?
Hmm människan är ett komplicerat djur...

Ja detta var då mina tankar en lördagskväll som denna ;)
Nu ska jag fortsätta med mina dåliga serier och leva livet jag inte har
för vet ni vad...

I LIKE IT ;)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: