barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

sömn?

Kategori: Allmänt

efter att ha sovit ca 1 timme inatt och en halvtimme imorse kände jag att det inet var så lägligt att åka till skolan för att plugga matte... Hade antagligen inte tillfört särskilt mycket, så nu får jag göra uppgifterna hemma istället.
Och att tillägga är ju att när jag säger att jag bara sov en timme inatt så är det helt sant. 20 i 5 hade jag fortfarande inte somnat och klockan skulle ringa 05.55... Jag var ganska frustrerad som ni kanske förstår :P

Därför sa jag till Emma att vi kunde ta en senare buss, men eftersom jag ändå inte kunde somna där på morgonen så kände jag att det var lite onödigt att åka in. Mamma och jag ska nämligen till gällstad och kolla efter lite grejer :P Kommer nog va sjukt trött när jag kommer hem!

Nä, nu ska jag jobba lite med matten, sen göra mig iordning för Lager :)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: