barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

snart snart snart

Kategori: Allmänt

jag kan inte fatta att det snart är över... det är mindre än två veckor kvar och sen tar allt detta slut och allt nytt börjar!
Suck, vad konstigt det känns!

Dock lite grönska idag eftersom jag fick reda på att jag får mvg i svenska b samt att vi hade utvärdering på vårt pa och det fanns inte ett minus! Mvg - check, Mvg - check!

Därför känns det också som att jag måste ha vg imorn på fysiken. Jag kan inte ha g där, det bara går inte!
Jag vet att jag tjötar, men det sitter verkligen hårt i mig...
Så det är ju jättebra att motivation och inspiration till plugg är lika med noll idag!
Kommer ju lyckas fantastiskt bra...

Jag vet att jag inte borde klaga, egentligen är det inget fe på mina betyg över huvud taget... Har ett par små skavande objekt men över lag är det ju jättebra.
Men ändå vill man alltid bli bättre.

Människan är en konstig art!
Sen har jag inte fått mina tider för jobbet i sommar heller, så har nästan ingen aning om hur jag ska planera!
Suck & Fuck!

men men, nu måste jag fortsätta med den fucking fysiken :(
slänger upp en bild från jobbet förra sommaren också, Britt Björk tog den :P

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: