barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

SATC 2

Kategori: Allmänt

Jag överlevde helvetesdagen! :D wohohooo
Och jag klarade matten! :D
Sen gick vi på bio! :D
Den va asbra! :D

Undrar om det finns någon där ute som inte gillar Sex and the city?! Isåfall är den personen mentalt störd eftersom satc är typ den underbaraste som finns!
Så himla rolig och skön :)
Jullan lipa nästan hela filmen, hon va så söt :) och jag tror även att Elin fick en tår i ögat någon gång ^^
Jag har dock väldigt svårt att gråta på film och speciellt sånna här filmer :P Men bra va den!
Rekomenderas STARKT!

Idag va det en pluggfri kväll! Extremt skönt måste jag säga. Och imorn skippar jag religionen eftersom vi ändå bara ska lyssna på redovisningar... Hur kul är det?

Ha det!

Kommentarer

  • Jullan säger:

    Elin lipade SÅ mycket. serri, hon är som en liten bebis, måste snytas å tröstas HELA tiden. jag blir så trött. abu dhabi finns med på kartan. jag googlade. hihihi.

    2010-05-27 | 22:49:32

Kommentera inlägget här: