barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

samma problem

Kategori: Allmänt

Jaha ja, då va det samma problem som alltid när man ska någonstans... Vad fasen ska man ha på sig???
Ska till Jonna först på grillmys och sedan träggan alltså måste man ha något som passar för ändamålet samt helst något jag inte brukar ha... SVÅRT!

Lonney kommer snart hit för att försöka hitta något i min garderob som hon kan ha, good luck säger jag bara eftersom inte ens jag hittar något där och det är liksm min garderob ;)

Men men det kommer väl lösa sig! Förhoppningsvis iaf^^
 
Måste försöka hinna platta håret också, brukar ju alltid bli tidsbrist men idag hade jag tänkt att det inte skulle bli det, får se hur det går :P

Jaja hoppas att ni också får en mysig lördagskväll!

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: