barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

riverside mf

Kategori: Allmänt

har varit  sjuk idag. Sov kanske en halvtimme inatt ch vakande imorse med yrsel, extrem yrsel..
Försökte verkligen gå, eftersom jag skulle ha tal och emma och jag skulle räkna matte, men det går inte när man när som helst bara trillar ihop och tårarna rinner i floder utan att jag kan hindra dem. Nä, fy fan säger jag bara...
Det är faktiskt skitjobbigt!

Men men, nu mår jag iaf lite bättre och ska åka in till stan om en timme för att göra  religionsuppgift.
Vi ska besöka The river. Ett kritet samfund i Borås som har är typ som en sekt och de jag hört som har varit där säger att det är skitläskigt... Vi får se om vi kommer levande därifrån ;)

Imorn är det fucking matteprov som jag inte övat till och fucking matteinlämning som jag inte gjort, funderar på att säga att jag glömde mina papper hemma så att jag får helgen på mig att göra dem... Vi får se...

Nu kanske jag skulle börja göra mig iordning, måste städa lite också så att mamma inte får krupp ikväll, jag orkar inte nåt tjat...

Fy fabian vilket tråkigt inlägg, haha

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: