barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

olber

Kategori: Allmänt

Vi har en spotifylista i klassen som vi ska ha på flaket. Problemet är bara att vi verkar ha lite olika musiksmak... ;)
Men det löser väl sig får vi hoppas!

Håller just nu på att skriva mitt svenska c tal som ska hållas imorgon :S
Frågan är bara den vad jag ska välja för ämne!
Jag funderar faktiskt lite på att argumentare om Olbers paradox, alltså fysik.
Enbart eftersom 2/3 av klassen består av esteter som inte läst fysik b ;)
Dock vet jag inte om jag vågar det, kommer klassas som världens NÖRD!
hahaha fast det kan iofs vara ganska kul ;)

Får se hur det blir

Ha det!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    min kompis fisan höll sitt informativa sv c-tal om könssjukdomar. med bilder & allt. apkul. hon var gravallvarlig & alla, verkligen alla (inklusive ingela) fick kämpa mot fnissattacken.

    2010-05-18 | 21:37:48

Kommentera inlägget här: