barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

nytt inlägg

Kategori: Allmänt

är så fruktansvärt trött! det är inte klokt :O
har spelat idag, i regn... Det var ingen höjdare direkt, men jag överlevde ;)
Dock kände jag mig inte helt bra när jag kom hem så jag ställde in kvällens utgångsplaner. Det var nog tur eftersom jag typ legat utslagen hele eftermiddagen och inte gjort någonting, men ändå bara blivit tröttare och tröttare...

Nu ska jag kolla ett avsnitt glamourama och sen blir det kinamat :) vi köper alltid kinamat från Koriander i Svenljunga, asgott! Ska äta vårrullar till förrätt och sen curryschopsoy (eller hur det nu stavas) en rätt som jag brukar specialbeställa, den finns alltså inte på menyn men dom gör den till mig ändå;)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: