barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

msn-möte

Kategori: Allmänt

Hemma från en underbar ridtur med Elin. Först en uteritt i solskenet och sen ett par hopp i hagen. Godis var förvånansvärt lugn och go idag. Det tackar jag Jullan för :D Dock är det något med godias och hinder, han kan gå hur bra som helst fram, men han slänger iväg sista stegen... Hm, det får bli något att jobba med!

Nu sitter jag med emma på msn och försöker lösa våra matteuppgifter som ska in imorn :S inte så kul...
Samtidigt som jag äter, vilket har resulterat i en mängd smulor på tangentbordet^^ Får väl vända datorn upp och ner sen och skaka ut dom ;)

Nä nu måste jag fortsätta plugga, måste hinna duscha innan läggdags också...

Ha det!

Kommentarer

  • lonneyponny säger:

    yo!

    najs ridtur hörru:P

    mer hoppning med lite bättre hinder snart?!

    pösss:*

    2010-05-11 | 07:31:15
  • jullan säger:

    GREEEEEEEEEEEEEEEEEKLAND

    2010-05-11 | 13:12:50
  • jullan igen säger:

    ursäkta mig, larsson, men bättre hinder? jag gillar när hindren är rötna o lätt blåser omkull. det blir mer spännande så.

    2010-05-11 | 13:14:21
  • jullan igen igen säger:

    34 dagar kvar. trettiofyra. treafyra. dagar kvar.

    2010-05-11 | 13:16:36

Kommentera inlägget här: