barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

kyligt

Kategori: Allmänt

sitter och pluggar som en gnu, eller iofs, gnur (vad sjutton heter gnu i plural???) pluggar nog inte så mycket.
Dom äter typ... gräs eller nåt!
Jag vill också vara en gnu och äta gräs!
Då skulle jag inte behöva gå till skolan imorn utan bara äta gräs och springa runt hela dagen :D 
Fast det blir ju lite jobbigt om det kommer ett lejon! 
Vill nog inte vara gnu ändå, men kanske get... Fast dom luktar illa!

Fy, vet inte vad jag vill va! Vet bara att jag inte vill vara jag just nu eftersom jag måste plugga som en dåre ikväll till mitt förhör och prov imorn... F*CK!



Fan va ful en gnu är... Vill verkligen inte vara en längre!

Ha det! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Goggan är en gnu:)

    2010-05-06 | 17:20:29

Kommentera inlägget här: