barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Hubble

Kategori: Allmänt

Markus Krunegård och Kent hjälper mig genom min plugstund ;)
Ibland får man faktiskt lyssna på svensk deppmusik!

Sitter med en kaffe i handen och pluggar fysik. Kaffet är bra, fysiken dålig!
Känner att jag kommer ha stor nytta av Fysik B i framtiden, samma sak med Matte E...
Kommer nog använda mig av de kunskaperna varje dag, i hela mitt liv!
Till exempel Wiens förskjutningslag, sååå användbar när man typ ska, hmm, åka till en stjärna
och det är känns väldigt viktigt att kunna räkna ut vad 5x(2/3 + 5/9i)^8 + 10x(4/7 + 3/8i)^5 är!

Suck...

Tror att jag ska hänga med in till stan sen, när dom kör Sofia, och kolla på väskor,  
känner att jag kan behöva trösta mig med materiella saker i dessa svåra tider ;) 

Nä nu måste jag fortsätta med mina underbara läxor

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: