barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

f*ck

Kategori: Allmänt

fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan

försov mig imorse, trots att vi hade sovmorgon!
min mobil kan inte ha ringt för två minuter i 9 vaknade jag. Bussen går 10 över...
jag stressade som en liten idiot och sprang till bussen tio över i hopp om att den var försenad
det va den inte...

har aldrig försovit mig förut, så att jag missat bussen
sen går ju liksom nästa buss tio över 11, vilket gör att jag ändå missat min enda lektion...

usch, typ lipade när jag kom hem för att jag var så besviken på mig själv!
nu ska jag tröstäta yoghurt...

Kommentarer

  • korv säger:

    bara så du vet så missade du verkligen ingenting! och provet är framflyttat en vecka :)

    2010-05-04 | 12:25:04
  • Anonym säger:

    det va verkligen skönt att höra :D

    2010-05-04 | 19:35:19

Kommentera inlägget här: