barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

family

Kategori: Allmänt

alla är hemma, hela familjen :)
det är kul att alla med förenade krafter försöker komma fram till en outfit mor kan ha imorgon
tror inte att alla familjer skulle göra något sådant
springa runt, leta skor
men kul är det ;)

fasen vad trött jag är
har inte sovit ordentligt på flera dygn
men imorn har jag sovmorgon eftersom jag man är ledig :D
dock kommer denna långhelg vara en pina med tanke på kommande helvetesvecka:
svenska b tal
svenska c tal
matteprov
fysikprov
matte vg/mvg-inlämning
fysikredovisning
relgionsuppgift...
plus att jag måste skriva en svenska b sak, historia text, arbeta med historiafördjupning
och plugga till mitt kursprov i fysik...
och nästa helg kommer det danskar och tyskar till suo så då hinner jag inte göra ett skit!

nu har jag klagat av mig ;)
ska nog sova snart

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: