barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

1:a maj

Kategori: Allmänt

idag är EGENTLIGEN ingen bra dag, har ont i magen och har haft det i typ ett dygn nu. Jag missade suospelningen bara för detta också... Fast det var iofs ganska skönt! 
Men ändå känns det som om dagen börjar räta upp sig :D
Pappa sa igår att hans kund inte hade "min" studentklänning = tråk!
Idag sa han att jag skulle köpa den ändå, på nätet, han betalar :) med motiveringen att det är bättre jag köper något jag gillar och trivs i än att jag köper nt som jag inte gillar och ändå kommer gå på runt tusingen :) gilllar min pappa <3
Sen frågade mina päron också vad jag önskar mig i studentpresent och jag säger då lite snällt att det jag kan ju önska mig greklandsresan och slippa betala när jag har pengar sen :P
Mor säger då att dom redan räknat med att dom skulle betala den för dom hade betalat sofias resa när hon tog studenten, bara jag betalar fickpengarna själv :D hihi
Allt känns lättare nu! Phu! Pengaproblemen börjar nystas upp :D

Åh, vill ha min klänning nu! Hoppas bara den finns kvar :S



Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: