barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

melodifestivalskväll

Kategori: Allmänt

Babbel igår d, vilket var väldigt trevligt! :D kul att sitta och bara snacka strunt ;) Åt kycklingspett som va helt OK, med en Kaffe Karlsson efter, som Julia tycker så mycket om och det va faktiskt JÄTTEGOTT :D MUMS!
Dock va de inte jättetrevliga där och vi hade tp världens sämsta bord vilket inte va sådär jättekul...
Men vi hade mysigt ändå och sen åkte vi hem till Jullan och frossade i godis och Ben&Jerry's framför några avsnitt av vänner! Lyckad kväll!!

Luktar fortfarande rök, trots att jag duschat och tvättade håret 2 ggr... Inte så kul :P men gör inte så jättemycket heller eftersom jag ändå ska vara hemma ikväll.

Luktar rök eftersom jag varit hos elin idag och lastat hö och då blev det korvgrillning med hennes mostrar :P

Blir väl melodifestivalen ikväll trots att jag inte är så intresserad och inte bara har sett ett enda bidrag^^ men men, det finns ju inte så mycket annat att göra här hemma :P

Nu ska jag städa mitt rum och sen om jag hinner så blir det väl lite plugg :(

Ha det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: